tjipp!

     Publicerat: 2009-04-05 Kl: 14:31:50 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

Idag började vi dagen med att sova ut riktigt ordentligt, sedan hade jag tänkt mej en mysig promenad i solen, men möttes av mulet och pissblött ute, hundarna ville inte gå en meter... lyckades ändå släpa med dom runt kvarteret så dom med nöd å näppe fick gå på toaletten iaf...
sedan begav jag och markus oss till farsta centrum. behövde köpa hårfärg. blekte håret igår, och även om man redan e ljushårig blir det ju aom vanligt pissgult, vilket jag visste, men har nu köppt ny pärlblond färg det brukar ta bort det gula bra. been there done that lixåm. köpte en ny skinnjacka å ha nu i vår, strumpor, en t-shirt och lite doftljus och annat smått å gott på lagerhaus, får väl fota det sen :)
nu ska jag färga håret och sedan ägna ett par timmar åt min teori, ska ju skrva teoriprov på tisdag.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: