Hej knä, vart är du?

     Publicerat: 2013-01-26 Kl: 21:38:45 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


Såhär såg det ut imorses, såg att jag hade tagit en bild innan kläderna åkte på :)
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Så såg mitt knä ut med när där var söndriga saker som flöt runder i det. Jag fick det tappat flera gånger, mindre skönt.

2013-01-26 @ 22:40:55
URL: http://www.annasdagar.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: