Superhelg!

     Publicerat: 2011-09-23 Kl: 07:37:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer




Äntligen är det sista helgen i september! Äntligen är det dax för en helg med dom bästaste! Väntan är över. Idag tar jag med mej några av mian fina vänner och åker ner till Borås. Där sover vi över, och imorgon förmiddag plockar vi med oss Minna åxå, åså styr vi kosan upp till Mellerud och stugan! Det blir massa mys, got mat, onyttigheter, härligt sällskap, massa skratt och lite sovmorgon! Ska bli helt underbart och så jäkla roligt! Så kul som vi hade när vi var i Borås när Minna gifte sej, så kul har jag inte haft på år och dar och det kan ju bara bli bättre :D

Kerstin? Ja hon och dom andra barnen stannar hemma med el papas!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: