Onsdagen :)

     Publicerat: 2011-09-14 Kl: 19:52:26 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer




Hallåj! Ja det är ett under att inte bloggen vissnar! Inte mycket näring idag hehe. Men, ni vet ju vart jag hållt hus. Jobbeljobb! Idag har det varit en toppendag som vanligt på jobbet. Lite dator-pyssel, och framförallt en möte med Royal Canin! Det var trevligt och givande. Jag har åxå pysslat med lite lappar och sådant smått-å-gott.

Imorses hämtade jag Kara och hon ska bo hos oss nu några dagar. Underbara Kara <3 Kerstin blev glad att se sin store vän igen!

På vägen hem från jobbet ringde tandläkaren. Uhu, jag mailade om att bli kontaktad igårkväll nämligen. Jag har en lagning som lossnat sedan en lite för lång tid tillbaka och ja, det är inge bra där nu asså... Ajajaj... Så, bara att ta tjuren vid hårnen. Är den helt pajj den där tanden får dom dra ut den, jag tänker inte hålla på med massa dutt å tjoffs med rotgrejjer, nej ut me'na isåfall. På måndag ska jag dit, och då ska Kerstin vara hos Annelie och Edward under tiden :)

Nu blir det sedvanlig tv-kväll!!!
Postat av: Jennifer

Kul med Kara & jobbet men fy fan för tandläkaren! usch! Men som sagt, lika bra att dra ut fanskapet! Känner så måånga som gjort rotfyllningar inte bara 1 gång som iaf slutat med tandryckning! ..

Du gör rätt i att dra ut en, så länge det inte är en framtand det vill säga ;)

2011-09-14 @ 22:00:31
URL: http://vilddjurens.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: