Mammaträff :)

     Publicerat: 2011-09-05 Kl: 14:26:03 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har jag och Kerstin varit inne i stora staden och träffat Emma och Astrid, Minna och Annelie och Edward =) Jag och Annelie tog sällis in till stan såklart. Vi har ätit lunch i Sturegallerian (wo höhööö fint värre) och sedan har barnen lekt av sej lite i Humlegården. K delade lunch med mej och åt bröd, rökt lax, tomater och lite bulgur, samt en banan :) I parken så var det full fart och även Kerstin tog några steg i offentlighetens ljus. Hemma går ho större delen av tiden nu, men ute kryper hon helst ännu, det går ju änsålänge så mycket fortare än att gå =) Nu är vi hemma igen och K sover. Vi är hundvakt åt Kara <3 idag åxå, och i eftermiddag ska vi till jobbet på personalmöte :)






Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: