JM

     Publicerat: 2011-09-19 Kl: 12:35:44 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har vi varit på inredningsmöte på JM. Det är dom som bygger huset vi köpt lägenhet i. Nu är ju inte inflyttningen förrns efter nästa sommar, men det ska ju planeras i tid. Vi var väl förberedda och hade väl redan bestämt det mesta vi ville ha som skiljer sej från orginalet. Sådant som klinkers i hallen, kakel i kök, luckhandtag åså. Badrummet kommer bli helt i limegrön mosaik! Vi känner oss nöjda iallafall. Kerstin uppförde sej somvanligt som ett ljus och roade sej själv i JMs lekhörna :) Nu har jag och K ätit lunch och i eftermiddag ska jag till tandläkaren och K ska till Edward en stund undertiden :)







Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: