Fars dag!!!

     Publicerat: 2011-11-06 Kl: 12:49:21 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



Idag slog Kerstin till med att sova till 09.56! Tjoho, extra gött eftersom det var min dag att gå upp med henne. Jag och Kerstin gick och hämtade presenten till Markus, som K själv plockat ur hyllan i affären, en bok om Öl! Sedan låg vi i sängen och myste en stund innan vi gick upp. Markus har fått fira farsdag med att städa ;)

Nu har vi ätit lunch lilla familjen. Vi ska ta en tur till Farsta nu och handla lite. K får inte sova nån middag idag då hon sov så himla länge på morgonen, hon kommer ändå inte somna på dagen då.

Och JA, jag vet att det inte var farsdag idag, vi tog fel haha.
Postat av: Therese

Haha såg bara rubriken på fb och hastade hem till pappa med en påse bullar. Han i sin tur ringde direkt och gratulerade farfar som gjorde oss uppmärksamma på att det är först nästa helg... :P

2011-11-06 @ 20:06:15
URL: http://majfluga.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: