Grillning med jobbet

     Publicerat: 2011-07-11 Kl: 22:55:43 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Nu är jag hemkommen efter en trevlig grillkväll med jobbet! Alla var där, utom en, som är på semester, + två stycken som har jobbat hos oss förut, så det var jättekul! Jag träffar ju inte alla eftersom jag bara jobbar tisdagkvällarna. Jag hade inte med mej nån grillmat alls, då jag lixåm kom direkt och int ehann planera nått, men jag fick en köttbit av Hilde som hade en till övers, det tackar jag för :) Nu ska jag lägga mej, gudars va gött det ska bli :)

Här har ni vårat prima gäng veterinärer och djursjukvårdare :D




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: