Gourmetmiddag

     Publicerat: 2011-07-25 Kl: 17:21:08 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Efter 1,5 veckas matvägran så äter nu Kerstin riktigt bra sedan några dagar tillbaka. Efter att vi börjat äta middagen med gaffel så äter hon tillochmed grönsaker! Det känns ju bra för då vet man att hon får i sej nyttigheter. Blomkål, broccoli, morot och ärtor, toppen! Dock är det svårt med variationen tycker jag. Jag vill inte ge henne kladdig mat för det tålamodet har jag inte. Sedan vet jag att hon gillar köttbullar, och pasta är ju lättplockat. Men så tänker jag såhär... Om ungar kan äta samma välling eller gröt till frukost eller kvällsmat i 1-2 år, så kan väl middagen vara lite enformig, det skadar nog inte :D

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: