Underbar dag :)

     Publicerat: 2011-02-09 Kl: 17:20:09 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


Vid havet skulle man bo!

Idag har vi varit hemma hs Isabelle med Lilla Robin, som bor i Nynäshamn! Jag blev sååå glad när hon häromdagen frågade om jag ville komma ner å hälsa på, å ta en promenad längs havet! Underbart! SÅ fint väder åxå och trevligt sällskap. Kerstin som aldrig sover mer än 30min i vagnen sov som en gris i 1,5 timme, måste varit havsluften :D. Det var supertrevligt iaf och kul för hundarna (läs Bamse) att få leka med hennes hund Trolla (även om Trolla faktiskt är en av få hundar som Polly anser sej vara värd att ens hälsa på!), samt att gå en lång härlig promenad i lite ny miljö :)

Tyvärr fick jag bara suddiga bilder på Kerstin och Robin, men Isabelle fick några bra, så jag inväntar dom!

Hoppas ni haft en lika fin dag som oss!
Postat av: Filippa

Härligt med hav!

2011-02-10 @ 09:38:04
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita
Postat av: Manda & Joyce

Vilka söta små russllar! Det gillar vi :) Härlig bloggdesign dessutom!

2011-02-11 @ 20:28:53
URL: http://shoutofjoyce.blogspot.com/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: