PUH!

     Publicerat: 2011-04-16 Kl: 20:25:26 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Nu sitter jag i soffan och slappar för första gången idag. Det va ju upp imorses med Kerstin, åså sedan iväg till frisören. Sedan handlade vi, och efter det åkte Markus in till stan å kollade fotboll. Dom skulle ut å äta efteråt så jag har vart själv med Kerstin hela eftermiddagen och kvällen. Hon är snäll å så, men man får ju inte direkt lugn å ro :D Nu har hon lagt sej och jag kan äntligen slänga upp fötterna och pusta ut för idag. Skönt.

På eftermiddagen idag var Kerstin med mej i trädgården och kastade boll med hundarna, haha åh hon tyckte det var sååå kul varje gång Bamse kom tillbaka med bollen efter att jag kastat den <3.

En annan rolig sak är att Polly mer och mer accepterar Kerstin. Hon morrar knappt någonting längre på henne, duktig Polly. Kerstin får klappa å ta å hålla i tassen tillochmed! Så himla kul. Polly gillar ju inte barn och hon har morrat såfort Kerstin närmat sej. Men jag har tagit det lugnt och berömmt Polly massor när hon gjort rätt och sett till att inte skapa något obehag kring Kerstin. Såklart sagt till henne om hon betett sej illa åxå men först och främst belönat när hon gjort rätt. Hoppas Kerstin och vovvarna blir bästa kompisar <3

Nu blir det 100% slapping!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: