vaccindax...

     Publicerat: 2010-11-15 Kl: 10:32:21 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


god morgon!
ush sikket väder, det ösregnar så allt som stavas promenad är ju uteslutet. har iallafall fått hundarna att gå på toa utanför huset... så idag blir det till att sitta inne. igen. va fasen...

idag klockan 13.30 ska kerstin få sitt 3månaders vaccin. ush stackars lilla plutten. hoppas det går bra och att hon inte blir så påverkad efteråt. det värsta känns nästan, att hon är alltid så glad när hon kommer till bvc och skiner upp som en sol när hon ser Eeva. åså ska hon få spruta idag... nåja, jag är iallafall inte sprut och stickrädd så det är ju alltid nått =)

vi hörs efter det!

frstn.. det där grönrandiga kittet från h&m är fasen de bästa plaggen jag haft till Kerstin, har ett rosa åxå. dom passar sååå bra! synd det bara finns till slk 62, vad jag sett :/
Postat av: ♥anna♥

Kikade förbi! Fin blogg du har! Ljuvlig dotter! =)

2010-11-15 @ 10:44:20
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: