öppna förskolan

     Publicerat: 2010-11-09 Kl: 12:37:01 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


sådär gött skulle jag åxå vilja ha det!

nu är vi hemma igen. fyyyyyyyyyyy vilket jävla väder! det regnar slask! ush! fy fasen så avis jag blir på kerstin som ligger nere i vagnen i värmen å gottar sej. mötte upp två andra mammor och vår bvc-sköterska och gick bort till öppna förskolan i farsta.
jag vet inte vad jag tycker asså. kanske är det för att jag är osocial eller nått men sådär överdrivet kul var det inte. det var jättetrevligt att prata med jenny från min mammagrupp, och kerstin satt och flinade åt lille alvin, hennes son. men i övrigt tycker jag mest alla mammor känns så präktiga, ursäkta mej. eller så är det för att jag har "mina augustimammor" från minbebis och på FB, som jag känner mej nöjd. men jag ska gå ner till öppnaförskolan här där jag bor åxå nån dag sedan, se vad jag tycker... man får ju göra det sedan för kerstins skull såklart!

nu tänker iallafall inte jag gå utanför dörrn mer idag! hundarna fick jag trycka ut för att dom ens skulle kissa dom är inga fan av detta vädret dom heller.

ha en fin dag!
Postat av: Theres

Det var en månad sedan vi var på bvc så jag vet inte. Men vi ska dit idag :)



Jag håller med dig. Öppna känns ofta lite högtravande.. :P Eller så är vi kanske för kräsna. Jag har i alla fall blivit mer social sedan Signe kom och försöker att inte döma allting på förhand.



2010-11-09 @ 13:26:43
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: