natt två med larmet.

     Publicerat: 2010-11-24 Kl: 10:21:58 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

ja hur ha det gått i natt då? jovars. jag kan med det samma konstatera att larmet hjälper mej mycket bra på ett sätt, behovet att kolla till henne en gång var femte minut är borta. inte får att jag slutat kolla till henne helt, men nu ligger det på en normal nivå. det är skönt! slippa springa heeela tiden och ligga och känna "bara en gång till.. en gång till.. bara en gång till måste jag kolla till henne" osv...

men min oro, försvinner ju inte. jag har lixåm snurrat in mej i ett trassel av oro och tankar som jag inte klarar att ta mej ur på egen hand. varje kväll blir lixåm en mardröm med ångest och ont i magen.så nu handlar det mer om att jag måste bryta ett dåligt mönster och en "vana".

men jag är ändå glad att jag skaffat larmet för det känns mycket bättre med det. i natt började dock batterierna ta slut, tog några jag hittade bara och dom var nog gamla. så, jag fick stänga av det. då kom det direkt tillbaka att jag var uppå kollade hela tiden. dock är ångesten alltid störst när vi ska sova. sedan på natten när hon vaknar eller efter hon ätit så tänker jag inte så mycket på det.

jaja. nog om detta!

idag ska vi ta oss ut på en promenad i stormen. ska hämta ut ett paket. en tjejj från augustimammorna har vart såååå snäll och skickat en sovpåse/täcke till mej som hon hade som är sånt special så dom inte kan få täcket över huvudet. hon använder det inte då hennes son sover bara på mage åså tänkte hon på mej och min oro så jag fick det. så himla snällt, ska prova det :)

ha en bra dag allesammans!!!
Postat av: Katri

Trodde mamma gav Kerstin en sovpase i somras som jag hade skickat. De ar super bra!! Speciellt nu nar Kerstin ar lite storre och ror sig mer....Man behover inte alls oroa sig att tacket ska aka over huvudet. Kram till er bada

2010-11-24 @ 10:53:53
Postat av: Theres

Men gud vad snällt av henne! :D Och skönt att du oroar dig lite mindre i alla fall.. Dock låter det inte så bra. Hade du fått träffa någon och prata?

2010-11-24 @ 18:43:26
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: