morrn morrn

     Publicerat: 2010-11-17 Kl: 10:53:04 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

hallo! god morgon. fasen kerstin har börjat sova en timme till på morgonen, till 10.30! detta gör att jag kommer i otakt med hennes måltider, har ju haft rätt exakta tider hela tiden men nu blir allt förskjutet en timme och då blir det knas till kvällen. hmhm, kanske är det bara tillfälligt, men fortsätter hon sova så länge kanke man ska dra ner till mat 5ggr dag och ge lite mer istället. vi får se. så drygt när det blir lite tight till kvällen så hon inte orkar äta så mycket sista målet.

idag ska vi hem till linda och neyra. neyra är liiite äldre än kerstin bara å de ska bli såå kul! linda jobbar åxå som djursjukvåradre, så vi har mycket gemensamt, åså får vovvarna följa med och leka med hennes hund, eller ja, bamse blir glad, polly kommer väl hata den hunden precis som hon hatar alla andra hundar ;)

i natt har jag sovit skitdåligt. suck. ska bli intressant att prova det där larmet och se om det ger mej en bättre sömn eller inte! har fått en tid till psykologen också, som jag fick boka om, så typiskt, har en enda dag uppbokad på heeela månaden och det var just den dagen jag fick tid, så nu väntar jag på ny tid...

vi hörs senare idag när vi kommit hem :)
Postat av: Emelie

Nej jag hade inte velat föda i säte och hade bebisen inte vänt på sig och ett vändningsförsök hade misslyckats eller jag tackat nej till så hade det blivit planerat KS, man får inte föda i säte i Gällivare då det inte sker så många förlossningar där eller hur det då var.

Men nu slipper jag den oron iaf då huvudet är på rätt ställe! :)

2010-11-17 @ 18:02:31
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: