Kerstin på rymmen

     Publicerat: 2010-11-19 Kl: 17:01:00 | I kategori: Kerstin | 1 kommentarer



Det är inte lätt att nå sitt mål när huvudet envist dimper
i backen varje gång man försöker sträcka sej frammåt ;
)


Nu får man verkligen passa sej asså, utvecklingen går i en rasande fart just nu. Jag har grejjat mycket här hemma idag, och på eftermiddagen lät jag henne ligga kvar på skötbädden (den ligger på golvet!) medans jag röjjde lite i hennes garderob, eftersom hon gillar att ligga där. jag hörde hela tiden hur hon pratade med sej själv, eller ja, sina fötter och händer... efter en liten stund så gick jag ut till henne igen, döm av min förvåning när hon då ligger i duschen! hon har alltså lyckats ta sej av skötbädden och in i duchen haha, detta är ca 1,5 meter kanske. hon måste ha kasat sej av bädden och sedan rullat vidare med sina nya moves in i duschen. haha. det hårda golvet verkade inte bekomma henne alls för hon låg där så förnöjt så och babblade med sej själv. ja då var det slut på att ha henne liggandes där hehe...
Postat av: Theres

Oj, vad rörlig hon är! Har du provat ha henne sittandes någonting? :)

2010-11-20 @ 11:03:44
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: