kallt om tassarna

     Publicerat: 2010-11-29 Kl: 12:02:37 | I kategori: Bamse & Polly | 3 kommentarer


Polly är jättefjösig med kylan... hon får frystassar stackarn när det är såhär kallt och kan/vill inte gå... ännu värre är det när dom drar fram saltkaret på vägarna... idag fick hon faktiskt åka under vagnen efter ett tag då vi inte kom nånvart eftersom hon stog med tre tassar i luften i princip och darrade. jag är inte mycet för sånt daltande egentligen men i dessa lägen så får det vara okej. <3

nu: BVC!
Postat av: Ulrica

Ser så gulligt ut =)

2010-11-29 @ 12:27:51
URL: http://myranulrica.blogg.se/
Postat av: Filippa

Vad gör man inte för de små. Man märker ju när de har ont eller fryser. Då tycker jag också det är ok =)

2010-11-29 @ 13:09:45
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita
Postat av: Johanna

HIHI! Skönt att det inte bara är min lilla dam som gillar att åka så ;) Mira, pollys halvsysters barn (haha) älskar att åka under barnvagnen, så det är prio att ha med filt till henne där under nu ;) Mysvovvsar!

Kram johanna

2010-12-04 @ 22:21:54
URL: http://varlilla.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: