guten förmiddag

     Publicerat: 2010-11-30 Kl: 10:43:19 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


hej hej!! god förmiddag. här sitter vi, som vanligt, kerstin tränar sej att sitta i stolen och hon är sååå duktig, hon är stadigare idag än igår, så hon lär sej snabbt gullungen!


idag ska vi ta en promenad, lite längre idag får det bli för idag har vi ingen tid att passa! och i eftermiddag ska jag in och jobba lite! eller ikväll... det blir bara tre timmar idag, men from nästa tisdag ska jag jobba varje tisdagkväll! ska bli såå kul! jag saknar alla djur och jobbet, och en kväll i veckan blir toppen. då byts jag och markus a här hemma på eftermiddagen och ingen behöver ta ut en föräldradag då, win win!

ang inlägget här under frstn... det är så kul att läsa vad man hade för tankar innan man blev mamma. det är så lätt att få alla sina tankar grusade av "vana" mammor, men möter det hela tiden! jag hoppas ni står på er och tror på era egna ideer oavsett om ni väntar barn eller har barn. låt inte bittra morsor trycka ner er i fotsulorna, andra vet inte alltid bäst :) (med det inte sagt att man inte ska ta råd av andra, självklart gör man det och ska göra det, men det är åxå viktigt att våga tro på sin egna filosofi om man har en!)

ha en fin dag!
Postat av: Theres

Åh vad roligt att kunna arbeta en dag i veckan :) Superskönt! Jag önskar att jag också hade den möjligheten.



Ja hon ligger ju två kurvor under medel. I början låg hon en kurva under men sen krånglade ju amningen så jävligt att hon hoppade ner en till. Hemskt var det! Nu är det hennes kurva istället.

2010-11-30 @ 11:21:04
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Theres

Det går jättebra faktiskt. Ibland blir hon lite gnällig men det är inget som psykologen bryr sig om. Jag brukar ha med en liten filt också som hon kan ligga och greja på. Idag hasade hon sig framåt lite! :D Så stolt!

2010-11-30 @ 14:40:46
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: