ynk

     Publicerat: 2010-01-31 Kl: 13:20:51 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


ush idag mår jag jättekonstigt. som mjölksyra i hela kroppen, svimmningskänskor och helt matt. håller jag på å bli sjuk? har lagt mej igen, och det var skönt iaf.
i eftermiddag ska vi åka till markus kompis i upplandsväsby och hälsa på, dom fick en liten son i höstas, och nu har markus fått tummen ur så vi ska hälsa på dem. hoppas jag känner mej bättre sedan helt enkelt.
nu ska jag vila och hoppas på föbättring.

hejs!


Postat av: Frida & Riley

Hoppas du blir bättre snart



Kram

2010-01-31 @ 20:50:54
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: