snökaos

     Publicerat: 2010-01-27 Kl: 18:46:48 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


toddeloo. ja, man är glad att man kommit hem. inte någogt med snö på vägarna, fy fan. jag är jävligt glad att jag har en ny och modern bil, som har antisladd och antispinnsystem, för man känner verkligen hur det jobbar i denna hemska snömodd, och glashala vägar! tog 50 minuter hem från jobbet, fick köra i 60-70 på sin höjd, inget plogat, bara djupsnö hela vägen. men självklart blir man omkörd, folk har bråttom bråttom, inte undra på att det händer olyckor, bärgningsbilarna trängdes på vägarna.

frstn vägde jag mej på jobbet idag, har inte gjort det sedan inskrivningen på mvc. då sa hon att jag vägde 58, orättvist tyckte jag, då jag hade skor å tjock stor jacka och hon bara rundade av ner till 58 från lixåm typ 58,2. jag vill hävda att jag nog vägde kanske 57,2 kanske. hehe jaja. idag vägde jag mej, vägde 59kg! trodde jag skulle smälla av, det har jag aldrig vägt, så då har jag alltså ökat lite i vikt pga graviditeten antar jag. jag VET att det inte är mycket men jag har vägt samma i flera flera år. nåja kanske ett tecken på att något händer?

imorgon ska jag till mamma mia inne i stan och ta blodprovet i kub-testet. hoppas det inte är någon tafflig sköterska som inte kan sticka, då blir jag irriterad. hur svårt är det lixåm? haha, pissiga sköterskor som skyller på att kärlen rullar osv, det är väl bara att hålla fast det med tummen. nåja :)

markus ska på fotboll ikväll så jag är ensam. ska samla ihop lite mat här nu. funderar på att gå ner till konsum och köpa något gott bröd. och mozarella och tomat igen, har ett väldans sug efter det. mycket gott! men vi går se. kanske är för lat :)




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: