ny soffa!

     Publicerat: 2010-01-24 Kl: 13:04:50 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



ÄNTLIGEN!
äntligen har familjen Andersson/Nilsen skaffat ny soffa!
från att ha haft en där vi båda fått trycka ihop oss och klämma ner hundarna, har vi nu en soffa där båda kan sitta bekvämt samt hundarna får plats! underbart. självklart har jag haffat den bästa delen som Min, divan-delen, men med mitt knä som inte kan vara böjt så länge är det toppen, att kunna sitta utsträckt, samt att om graviditeten går som den ska, kan jag sitta bekvämt även om jag är tjock. nu ska jag försöka få hundarna att lägga sej på en egen plats i soffan, dvs på en filt som blir deras. det är skönt att slippa vita hår i heeela soffan, ska sträva efter att vara konsekvent å se till att dom ligger på sin plats nu. det blir inte en enkelt match. puh.




Postat av: Frida & Riley

Kanonsnygg!

2010-01-24 @ 20:58:45
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: