läskigt!

     Publicerat: 2010-01-04 Kl: 20:06:14 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

idag har jag jobbat dårå. kändes ganska skönt även om jag upplever mej själv som i en bubbla, lixåm min egen värld.
det var iaf en skräckupplevelse att åka till jobbet, det var så sjukt mörkt och snöigt längre ut mot värmdö :/. och på hemvägn likaså. jävligt svart och jag såg knappt en meter. vilket fick sin förklaring. tyckte på hemvägen att, ska det vara såhär svart? när andra bilar kör om får jag ju ljust? kollade när jag kom hem. båda strålkastarna är ju sönder eller något, det enda jag har på bilen när jag kört är altså, dadaa, parkeringsljus!! inte konstigt det varit jätte läskigt och jag inte sett något. ush vad sjukt. så imårrn bitti måste jag ringa skoda i haninge och fråga om jag kan få komma så dom kan kolla det där. härregud :S huh...
börjar iaf sent imorgon, skönt, lite sovmorgon nu när jag gått upp tidigt en dag ;)

nu, tv!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: