kvällskvist

     Publicerat: 2010-01-15 Kl: 21:22:07 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

jahapp, har ni en bra kväll? vi sitter och kollar på let's dance vi. jag har just sett favvon emd-mattias dansa till sej höga poäng, nu återstår det att se hur markus beloved gudrun tar sej an kvällens dans. (haha).

imorgon åker vi till borås, ska äta pinnekött (norsk typ av mat) och mina kusiner på mammas sida och deras barn kommer. det blir kul. men dom där 40 milen är aldrig kul, men nu har jag iaf sällskap!

har just nu svårt att sitta i soffan. suck, kanske är normalt, men det tar lixåm emot, är lite obekvämt när jag vill krulla ihop mej som jag brukar. inte för att något syns på magen, men det känns där inne, antar att är lite trångt, mot vad man är van vid. värre blir det... huh...

 

 


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: