hemma och vända

     Publicerat: 2010-01-26 Kl: 22:02:43 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer



...ja det känns ju så, jobbar till 21.00, hem, äta, sova, tillbaka till jobbet. men men jag ska inte klaga jag älskar att jobba kväll =) hade en bra kväll, ett par blodprover, en arg katt och lite småpyssel, aldeles lagom.

har iaf mått bättre under eftermiddagen, men tycker mitt luktsinne varit lite känsligt igen, och har haft lite kväljningar då och då. kanske finns det något där inne som lever och växer trotts allt? man kan ju hoppas. vecka 12+3 idag.

nu har jag ätit lite tomat med mozarella igen, och ska väl gå å lägga mej. samla krafter till en ny dag imorgon. hoppas jag slipper må illa då, räckte med ett litet besök av den varan idag känner jag.

ja.. nä.. dåså!






Postat av: Ankan

Så har man inte varit inne här på ett tag och så har du gått och blivit gravid! :)

Helt underbart! GRATTIS!

2010-01-26 @ 23:08:15
URL: http://godlovesugly.blogg.se/
Postat av: Frida & Riley

Nu kräks du ju iaf. :D Precis som du ville! Tjoho!!

2010-01-27 @ 01:29:38
URL: http://honungsbulle.blogg.se/
Postat av: Sara Dalengren

Tycker synd om dig som mår illa, tro mig jag vet hur det känns. Men för de flesta brukar det ju lugna ner sig snart så vi får hålla tummarna för att det gör det för dig också!

2010-01-27 @ 13:22:54
URL: http://pappamammaochlillev.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: