melodifestivalafton

     Publicerat: 2010-02-20 Kl: 22:28:01 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

lördagen till ända. simpen och kia har just åkt hem, efter att vi haft, vad som nu blivit tradition, vår schlagerkväll. idag lagade ju jag maten och det fick bli pasta med fiskgryta/sås, gjord på grädde/creme fraiche saffran, vittvin, lax och räkor. samt vitlöksbröd till det, mumms!
vad gällde startfältet tyckte jag den sista låten var helt okej, framförallt sjöng den tjejjen väldigt bra, förvånandsvärt bra tillochmed. dom kom iaf till andra chansen. haha vann gjorde ju dom där tjejjerna som körde en mix av balkanpop, nordman och drömhus? ush, men men, kul för dom.
nu ska jag sova! natti...




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: