melodifestivalafton

     Publicerat: 2010-02-27 Kl: 23:06:50 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



då var vi hemma efter att ha varit hos simpen och kia och kollat melodifestivalen! trevligt! dom hade gjort jättegod mat, nu är det vår tur nästa gång, då får markus laga käket =)
själva melodifestivalen har jag inga direkta åsikter om, mer än att jöback var grymt överskattad, lilla idol-anna var gullig och det var kul att hon gick vidare... pernilla var gammeldax och töntig, resten minns jag knappt :P

ska iaf sova nu... har sovit halva dagen men är ändå trött. skönt med helg så man kan vila upp sej. imorgon blir det storhandling på citygross, ska köpa matlådor till hela månaden fanimej. måste leva snålt nu, mycket utgifter, med soffan, dammsugaren, csn, och bamses försäkring... suck...

ha det fint!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: