bloggtipps

     Publicerat: 2010-12-15 Kl: 01:30:06 | I kategori: Bloggtipps | 3 kommentarer



HAHAHA! slank in på denna blogg under kvällen och har nu läst vartenda inlägg!

sikken underbar blogg, ett brejk från alla mammabloggar (som jag dock älskar)

en blivande pappas tankar kring vad som komma skall, ser verkligen fram emot
att läsa denna blogg när bebis tittat ut! haha det kommer bli en riktig höjdare!!


ett hett tipps för den dom vill dra på smilbanden!




Postat av: Dart

Nämen! Vad festligt att du gillar min blogg :D Haha, ja det kommer att bli spännande när bebis är här. Oj oj oj

2010-12-15 @ 03:12:50
URL: http://minbebis.com/blogg/dart/
Postat av: Theres

Ja han är riktigt bra! :D



Nej det är dumt....... Det konstiga är att de säger samma sak. Man ska inte lägga för stor vikt vid kurvorna men samtidigt säger de att hon får inte gå ner längre en hit och så pekar de på skärmen. Jaha?? Vad ska man tro.

2010-12-15 @ 08:01:27
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: grynet

Tack för tipset sofia, jag & min man har skrattat och läst hela morgonen. :)

2010-12-15 @ 09:55:26

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: