veckorevyn

     Publicerat: 2009-12-22 Kl: 23:08:29 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

just det ja! minns ni att jag och markus var på fotografering i höstas? nu var det alltså dax att beträda tidningshyllorna. haha. köpte nummret idag, för att kolla på mej själv. artikeln handlar om saker man stör sej på hos sin partner, och hur man rett upp det. ska se om jag kan få en bra bild imårrn å lägga ut. idag har jag inte "hunnit". har inte suttit vid datorn på hela dagen. vet inte vad som hänt med mej. orkar inte.

imorgon åker vi till norge, jag mamma och pappa. och vovvarna. stannar till juldagen och då kommer vi hem igen. bloggen kommer ligga död under de dagarna, tar inte med mej datorn då det nog blir dyrt att surfa därifrån. men ska försöka lägga upp artikeln innan jag åker imårrn.

 

ha de bra

 


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: