mongo-imma

     Publicerat: 2009-12-21 Kl: 13:56:56 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


man får sån fin "mongo-imma" på glasisarna när man kommer in...

damn vad kallt det är! -14 grader. när jag bodde i falun var man van vid ordentlig kyla, då kunde man vakna å gå till jobbet i -30 grader lixåm, nu känns det som nordpolen vid -10.... jag och pappa var ute med hundarna på förmiddagen, som var inte så imponerade å ville mest gå hem. sedan har vi varit och handlat, och jag har hämtat mamma på jobbet. min lilla bil behövde sej en åktur, nu när det är så kallt. och ja.. nu lagar vi mat och senare idag blir det väl att pynta julgran med pappa. för hans skull, själv hade jag hellre gjort nå annat ;)

hoppas alla har det bra i kylan!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: