hej hej bloggen!

     Publicerat: 2009-12-03 Kl: 12:07:44 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



skönt med sovmorgon idag.
kunde dock inte sova på morgonen, men fick mej nån extra timme lite senare iaf. men bara att man inte ska gå upp är ju guld värt :)
jag och hundarna har varit ute på en härlig promenad. det är kallt och soligt ute och så himla skönt att slippa få aldeles smuttsiga hundar efter promenaden! det gillas.

i natt fick markus syster barn! jättekul! en liten madeleine elise. mysigt! en liten tös på 2800g var det. synd att dom bor i england, för det kommer dröjja innan vi kan hälsa på dem. men det är jättekul iaf! markus har alltså blivit morbror!

nej dax att hitta på något. kanske borde jag gå ner till turken och köpa lite mat. är jätte hungrig men har ingenting alls hemma.

ha en bra dag!




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: