Irriterande unge i bur?

     Publicerat: 2013-03-24 Kl: 23:25:00 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer




Sådär, då var denna lilla Boråstripp slut och imorgon åker vi tillbaka till Stockholm igen. Idag har Kerstin varvat mellan att vara välrdens mest irriterande, jobbiga och klåfingrigaste unge och att vara suuupermammig (?) och bara vilja sitta i knät. Asså denna klåfingrighet, jag blir gaaaaalen! Som om hon har nån jäkla magnet i fingarna till allt, ALLT hon inte får eller ska röra. Man blir ju galen efter en stund asså! Tur hon är en riktig gofis åxå ;)

På förmiddagen var vi i blomaffären.. Kerstin satt, som ni ser på bilden, på vagnen...När jag sedan fällde ner korgen över henne, lixåm överhyllan på varuvagnen, och sa "nu får du ett litet tak Kerstin", ut brister hon glatt, och såklart högt så ALLA hör "Men det blir bara som min bur där hemma ju, mamma!" Asså... tack för den, det lät ju väldigt bra in public ;)
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis & Hailey

Alexis är likadan just nu! Varvar mellan att vara på varenda sak som inte är fastskruvad (vi får återigen låsa till köket eftersom hon är och plockar ut saker ur skåp och kyl/frys) och att vara riktigt klängig, hinner knappt sätta mig förrän hon är uppe i knät på mig! Fast det är riktigt mysigt när hon kryper upp i knät och kramas och pussas och viskar i mitt öra "du min mamma!".

Nästa gång ni är i Borås så får ni gärna komma hit och hälsa på! :)
Kram

2013-03-25 @ 08:40:35
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: