Gla' helg på er!

     Publicerat: 2013-03-16 Kl: 18:40:55 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Idag var jag och Kerstin iväg på ärenden på morgonen och förmiddagen. Tvättade bilen, medans vi åt korv i bilen och Kerstin satt i passagerarsätet vilket såklart är spännande ;) Sedan åkte vi ut till jobbet och lät hundarna springa i skogen åså kollade jag så jag stängt av kompressorn igår.. Jag hade sista narkosen och då är det min uppgift att se till, jag minns inte om jag gjorde det så det fick bli en samvets-tur till jobbet :) Sedan har vi varit och handlat och utöver det inte gjort så mycket :)
 
Hoppas ni har en bra helg!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: