Plötsligt händer det!

     Publicerat: 2013-01-10 Kl: 20:40:31 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har jag jobbat till 15. Som alltid bästa dagen! Älskar att hämta på dagis. Idag ville tillåmed Kerstin följa med hem! När hände det sist?? Skönt att slippa det där spektaklet med en unge som vääägrar gå hem och allt vad det innebär med vinterkläder-påklädning hehe. Väl hemma har vi inte gjort så mycket. Tittat på nya avsnitt av Rasmus Nalle och lekt på Kerstins rum. Nu sover hon, mina goa lilla tös <3
 



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: