Kusinträff!

     Publicerat: 2013-01-05 Kl: 19:59:56 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

 
Igår hade vi vår årliga träff med mina kusiner och mammas bror och deras barn, dvs Kerstin sysslingar. Jag brukar kalla dom kusiner, iom att K inte har eller kommer få nån kusin på min sida släkten. Kerstin hade såååååååå kul! Haha hon kallade dom för "mina barn" och släppte inte Ebba (8år) med blicken en enda sekund på hela kvällen <3 Vi åt pinnekött, som varje år. Tyvärr var inte Markus med i år :(
 
Nähäpp nu smäller det så mkt raketer här, så nu kom en livrädd Bamse, så hej då bloggen för idag...
raketjävlar......
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis & Hailey

Vad roligt det är med sådana träffar!

Alltså dessa jäkla raketer och smällare! Vad är det för fel på folk som ska smälla av sådana i evigheter efteråt?! Ok, att alla smäller på nyårsafton, det kan man ju som hundägare ändå planera kvällen efter (Diva var aldrig rädd för dem, men hade en grannhund som var så rädd att de fick åka ut långt på landet och långt in i skogen för att klara av det).
Men att sedan börja stå ut med skiten länge efter! Önskar att det kunde komma en regel om att privatpersoner enbart får smälla av de dagarna och att det åtminstone borde gå att bötfälla idioter som ska smälla av allt på andra dagar!

2013-01-06 @ 13:50:10
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: