Hej MOLO

     Publicerat: 2012-09-07 Kl: 22:40:10 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

Dax att förbereda sej för vinter! Kikade igenom Kerstins overaller från ifjol, och en av dom kommer hon kunna fortsätta ha, men hon behöver två. Efter lite runtkikande valde jag en från MOLO. Härliga färger, och jag vill att hon ska synas så det blev en gul. Förra året köpte jag 2 overaller för 150:- styck och en av dom funkar i år igen, SÅ, i år unnar jag oss en lite dyrare variant :) Köpte stl 86, den ska vara 77cm från axel till fot, och K är ju ca 85cm lång. Får väl prova å se. Tror 92 blir på tok för stort nämligen.
 
Taa Daaaa!
 

Postat av: Jasmine

Tycker det är så fascinerande att små barn är så olika stora. Min pojke är 7 månader och kan ha vissa plagg i strl 80. Så för mig låter det helt otroligt att en 2-åring har strl 86. Jag vet ju att alla barn skiljer sig så mycket och det finns inga rätt eller fel. Vår kille har varit stor hela tiden, nu börjar växtspurten plana ut lite för nu har han haft strl 74 länge tycker jag. Kul att höra om vilka kläder ni använder och tack för en bra blogg :-)

2012-09-08 @ 07:40:49
URL: http://minbebis.com/blogg/oceansoul
Postat av: Sandra

Hej! Jag skulle vilja tipsa om en bild & prat-grupp på facebook för barnklädes-intresserade :)
http://www.facebook.com/groups/462414663808747/
Mvh Sandra

2013-03-30 @ 13:09:01

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: