Fredriks begravning

     Publicerat: 2012-09-14 Kl: 18:15:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Idag har jag varit på begravning. Har gruvat mej jättelänge inför denna dag. Min chef, vän och kollega Fredrik gick ju bort efter en tids sjukdom här i somras och idag var det begravning. Det var jättefint på alla sätt men så otroligt och fruktansvärt sorgligt. Men det känns ämdå skönt att ha varit där och att det nu är över. Fredrik kommer föralltid leva vidare inom oss alla som lärt känna honom. Framför kistan passade jag på att få tacka honom för att han, tillsammans med Karin, gav mej chansen att få jobba med det jag älskar, genom att anställa mej på Värmdö 2008. Jag är honom evigt tacksam för det <3
 
Vila ifred Fredrik <3

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: