en mindre bra dag...

     Publicerat: 2012-09-26 Kl: 20:01:08 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har det inte varit en bra dag. Kom försent till jobbet pga totalstopp i trafiken på vägen dit. Så jäkla frustrerande att bara stå där i kön och knappt rulla frammåt och klockan bara tickar. Ändå åker jag i myyycket god tid på morgonen... SUCK. Hade sedan en lugn förmiddag på kliniken, och sedan hade vi möte ang vårt sköterskeschema. Eftermiddagen var lugn fram tills jag blev själv, som alltid haha, det är jämt så. DÅ rullade det in folk på löpande band och vipps var klockan 18.40 när jag och min kollega Hilde rullade från kliniken. Insåg då att det stod en pall foder kvar som inte packats upp, så jag körde hem Hilde och åkte sedan tillbaka till jobbet och packade in fodersäckarna i ösregn. Kunde inte leva med att nån kunnat sno det över natten om det stått ute på trappen lixåm. Väl hemma är jag nu trött och har jätteont i huvudet. Nåja :)
 
/over and out från en huvudvärkig Sofia.
 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: