tråkväder!!

     Publicerat: 2012-10-15 Kl: 18:15:41 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Måndag måndag måndag.. och reeeeeeeeeeeegn. SÅ jäkla tråkigt! Finns inget att göra då, för jag är inte personen som går ut oavsett väder. Regnar det är jag innefis helt enkelt frtm de turer som innefattar måstet att gå ut med hundarna. Fast dom hatar åxå regn och håller sej mer än gärna för att slippa regnvädret.
Kerstin sov länge idag, ända till 8.30 och numer är det ganska ovanligt. Ibland vaknar hon 06.30 och ibland 8.30 och allt däremellan. På förmiddagen har jag jobbat lite och K har vart på dagis men jag hämtade henne efter lunch igen. När vi kom hem har vi duschat Bamse och Polly som började ser redigt grådaskiga ut. Kerstin tog sej åxå en dusch. Nu kokar vi potatis och snart är det middag, fisk och potatis med sås :)
 
Pja det är väl våran dag i stort :)
 
 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: