Tisdag - Soffiday

     Publicerat: 2012-10-09 Kl: 09:18:00 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

 
Sådär ja, nu är barnet lämnat på dagis och jag är helt alena här hemma. Ja, jag och hundarna såklart. Idag kånkade jag med maaassa extrakläder till Kerstin på dagis. Hon har nämligen börjat utöva ryggsim i vattenpölarna på gården. Så nu finns tre ombyten med regnkläder. SUCK. Jäkla unge. Efter helgen bådade det ju gott att det skulle fått torka upp, mtp att det varit strååålande sol. Men lagom tills idag så har det ösregnat igen och pölarna är åter avgrundsdjupa. Men nu ska det iaf finnas ombyten med fleecetröjjor, regnbyxor, jackor, stövlar, vantar, mössor till tre simturer. Ungar asså...

Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Alexis har fått den, inofficiella, utnämningen förskolans geggigaste unge. Utav alla barn på sex avdelningar, så jag känner mig stolt! Enligt hennes fröknar så ägnar hon utetiden åt att gå från den ena vattenpölen till den andra och så sitter hon och öser geggigt vatten över sig själv en stund innan hon går till nästa pöl! :P
Härligt med geggiga ungar tycker jag =D

2012-10-09 @ 10:50:48
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: