Tisdag, jobb och sömn

     Publicerat: 2012-10-30 Kl: 12:14:50 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Men kära nån, vad är detta för väder? Hade gärna gått en långpromenad med vovvarna, som varje tisdag, men i detta väder vill ingen av oss gå utanför dörren. Har spenderat nån timme med lite jobb, och snart ska jag åka och köpa lite lunch tänkte jag. Sedan är det ju jobb klockan 15. Kerstin är på dagis som vanligt.
 
I morses sov hon till klockan 8, duktig tjejj! Har inte haft "problem" alls med att hon vaknat tidigt pga vintertiden utan det har funkat finfint :) Hon är ju inte svår att hålla vaken en timme extra på kvällen, som det blev där i helgen, så hon har snabbt ställt om sej. Kerstin är inte känslig alls för detta med sömn, måste bero på att hon sover så himla bra på natten. Hon har ett fungerande sömnmönster, och sömn föder bra sömn och det blir en bra cirkel av det hela. Hon somnar på ett par minuter när hon lagt sej, men är inte övertrött och totalstupar i sängen heller. Perfekt helt enkelt :) På morgonen sover hon ibland till 7 och ibland till 9. På veckorna brukar hon kunna få vakna av sej själv innan dagis men ibland får jag väcka henne.
 
Nu,  lunch och SUBWAAAAY :D

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: