Stoppad av Polisen

     Publicerat: 2012-10-17 Kl: 22:08:50 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

 
... två gånger på samma dag! Kan man inte tro om mej va? ;) .... Dessutom under loppet av 15 minuter. Först TILL dagis och sedan därifrån. Var körkort och alkotest på vägen som löper förbi dagis, och jag måste ju ha en drogad uppsyn eftersom båda patrulelrna stannade mej hehe. Jag slapp dock blåsa och visa körkort i kontroll nummer två, när jag sa att jag gjort det samma för tio minuter sedan.

Detta är första gången sedan jag tog körkortet för 3,5 år sedan, som jag blivit stannad på sån alkokoll :)
Postat av: Nat

om jag visste så skulle jag gladeligen sjunga med min son som oxå vill sjunga mannen och lilla bä. Han dumförklarade mig totalt när jag trodde att "lilla bä" var samma sång som "bä bä vita lamm". Mamma kan ju tydligen inte nåt... suck
svårt de där att hänga med i de coola dagiskidsens slang ;)

2012-10-19 @ 10:40:44

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: