Mannen mamma, MANNEN!

     Publicerat: 2012-10-18 Kl: 17:54:43 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Idag har jag haft en jättebra jobbdag! Trotts kort om folk så har vi jobbat på riktigt smidigt och haft värsta flytet, sånt gillas! Smart nog hade jag lyckats boka in en patient till mej själv samma tid som jag slutar, men denna kom tidigt så jag hann ändå iväg i tid så jag slapp undan alla köer och kudne hämta K på planerad tid. Nu har jag städat lite, och vi har sjungit lite sånger jag och Kerstin. Hon tjatar dock om att hon vill sjunga "Mannen" och hon blir jättesur på mej när jag inte fattar vad jag menar, "men MANNEN" säger hon bestämt och kollar på mej som om jag vore sinnesslö hehe. Men jag vet inte alls vad hon menar... Nån av er som vet? Nu är det strax dax att laga lite middag. Kerstin vill ha köttbullar så det får bli det idag =)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: