Kick-offen

     Publicerat: 2012-10-14 Kl: 16:08:16 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Ja, som ni vet var det konferens med jobbet igår. Det har varit jättekul! Vi var på en herrgård i Söderfors som ligger mellan Uppsala och Gävle. Igår när vi komit fram var det lite prat om kliniken, hur man kan förbättra och sådana saker, och därefter var det dax för ombyte och sedan vinprovning. Alla som känner mej vet ju hur mycket jag ÄLSKAR vin och ffa rödvin. ..... NOT! Kan inte ens med lukten, så det var ju inte en aktivtet för mej haha men nu är det ju fler som jobber hos oss haha. Bara lukten av ffa rödvin får mej att må illa, men jag var lite duktig och smuttade på nån sort. Men tilltugget var desto godare. Sedan var det middag. Hade jättetrevligt med massor av skratt och när vi lagt oss så var det smårat med min rumskopis Annie långt in på småtimmarna. Supertrevligt! Vi åkte hem idag och det var även en riktigt trevlig hemresa, precis som ditresan :) Ett par snodda bilder har jag iaf hittat :)
 



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: