Dagens Kerstin

     Publicerat: 2012-10-26 Kl: 18:09:49 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Jag förundras ofta över vad min dotter säger och kan uttrycka. Idag när jag sa att "snart kommer pappa hem" blev Kerstin sådär sur och tvär som hon är med Markus innemellan. Då sa jag att "pappa blir ledsen när du är så arg på honom". Då säger hon såhär:
 
- Nä mamma, JAG ä lessen!
- Varför är du ledsen?
- Fö att ja int få fölla me dej ut me hundarna...
 
GULLE! Då hade vi en stund, kanske 40 min tidigare pratat om att jag skulle gå ut med hundarna när Markus kom hem, och att Kerstin inte fick följa med eftersom hon är sjuk.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: