Calle leka me Sessti!

     Publicerat: 2012-10-11 Kl: 18:32:03 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Jösses vad veckorna går fort... Nu är det lixåm torsdag igen. Idag vart det så sen lunch för min del att jag skippade sörsta delen av lunchen och gick hem tidigare istället. Därför hämtade jag Kerstin redan vid 15. Hon och bästisen Calle hade fullt upp och jag kom mitt i leken. Fick direkt info av Calle att "Sessi leka hemma me Calle". Det lät så självklart att det verkade som att dom redan bestämt sej under dagen haha. Vi var bort till Calle och Wille en liten stund innan Hanna skulle iväg, så dom fick leka lite iallafall och Kerstin har ätit en korv i bröd åxå. Nu är vi hemma sedan en timme och se på Bollibompa... Ja, eller vad det nu är på barnkanalen :)
 
Jag är så trött att jag knappt kan hålla uppe ögonen! Hade nästan velat lägga mej samtidigt med Kerstin men det känns lite vääääl, och jag vill ju gärna se Kockarnas kamp och Hela Sverige bakar - min tv-torsdag :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: