Bekännelse...

     Publicerat: 2012-10-31 Kl: 21:38:47 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Det är snart tre år sedan sist... MEN.... Nu är jag där igen. Inte lika illa, men ändå.
Och det är så jäkla kul :)
 
 
Plantera, vattna, ta hand om djuren, planera skörden efter uppdrag, göra mjöl, saft, baka pajjer, sälja, köpa, expandera farmen, LOVE IT :D hahaha!
Postat av: Jasmine

Haha sånt tycker jag också är så kul, hehe. Är det en app? Vad heter den i så fall? ;-)

Svar: nej det är ett spel på facebook :)
Sofia

2012-11-01 @ 09:40:19
URL: http://minbebis.com/blogg/oceansoul

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: