Tisdag som sej bör

     Publicerat: 2012-11-20 Kl: 13:56:59 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

Efter några avsnitt Rasmus Nalle på morgonen gick jag och Kerstin upp vid 8.30, och entrade dagis 9.15. Sedan var det promenaddax för mej och hundarna. Efter det har det väl inte hänt så mycket utöver att jag varit och handlat lite rekvisita och tagit det rätt lugnt här hemma.
 
Nu har jag klämt i mej en Subwaymacka och ska strax bege mej mot jobbet :)
 
 
 
Slokörad Polly vaktar sitt grisöra. Hon vill inte ha det,
men ingen annan ska få det heller för det är ju HENNES! :P
Postat av: Kalleballe

Jag trodde det var en stor jävla skitkorv som hunden hade lagt i sängen och som du fotodokumenterat..tack och lov så hade jag fel.

2012-11-20 @ 17:39:22
Postat av: Emelie Elias och Isaks mamma

Haha jag trodde också först att det var en bajskorv! Hahshsh

2012-11-25 @ 11:09:57

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: