Så fel det kan bli!

     Publicerat: 2012-11-12 Kl: 19:48:19 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag på eftermiddagen skulle jag och Kerstin åka och hämta bilen från verkstaden. Kerstin har länge sett fram emot att vi skulle åka buss, BLÅ BUSS som hon ständigt pratar om. Äntligen skulle det bli av! Haha, och åka av, det kan man säga att det blev. Vi tog en ofrivillig extratur på sisådär 60 minuter... När vi kom till Älvsjö station med tåget tog jag sikte mot buss 173 mot Skarpnäck - samma som jag tog när jag hade lämnat bilen och skulle hem. Finn ett fel. Suck.. Insåg ganska snart att vi åkte åt ett helt annat håll. SÅKLART! Nu skulle jag ju åt ANDRA hållet, så det känns föga troligt att det ska stå Skarpnäck även på den bussen hehe. Men vi hade det trevligt jag och Kerstin på bussen, så vi åkte med till Skarpnäck å sedan tillbaka till Älvsjö och vidare till Smista Allé, dit vi skulle. Kerstin tyckte det var roligt, men efter sådär 50 minuter började entusiasmen tryta och hon somnade sittandes rakt uppåner :P Nu sover hon iaf som en stock efter en äventyrlig dag :D
 

 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: