Regn regn och lite mer regn

     Publicerat: 2012-11-27 Kl: 14:55:07 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Ännu en dag av regn och rusk. Såååå tråkigt! Mamma och pappa jobbar och jag och Kerstin är solokvist. idag var iaf hantverkarna bara här på fm så nu på em har vi hela huset i lugn och ro iaf.
 
Lunchen spenderade vi med Minna! Såååå längesedan vi sågs så det var mysigt, men en lunch går för fort! Kerstin visade sej dock inte från sin främsta sida utan ställde till en scen när hon vägrade sitta i mitt knä istället för att dansa runt som hon hellre föredrog.
 
Sedan har jag varit och dammsugit bilen, och handlat. Nu tänker jag bara sitta av toden tills mamma kommer hem. Kerstin ser på Ramus Nalle för ovanlighetens skull hehe men sådana här trista dagar är jag glad att hon själv väljer att sitt aå se på film :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: