Katten e suuk, katten e i himmlen!

     Publicerat: 2012-11-05 Kl: 19:41:26 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Hej hej hallå där ute. Dagarna lunkar på i Borås och idag har jag fått nya däck på bilen, vilket var själva anledningen till denna Borås resa, egentligen, så imorgon bär det av tillbaka till Stockholm. Idag har jag och Kerstin varit i stallet hos Linda, Jenny och hästarna. Kerstin stiftade bekantskap med stallkatten och dom blev riktiga kompisar :) När vi stod ute på stallplanen kom plötsligt en annan katt gåendes. den var sååå illa tilltygad, halva ansiktet var ett föruttnat hål :( STACKARS katt! Ingen i stallet visste vems det var, och ingen hade sett den förut. Jag satte den i en bur och åkte med den till djusjukhuset här i Borås. Som jag antog var den omärkt så den fick gå till katthimmlen. Det hade den fått göra i vilket fall tror jag för det där hade aldrig gått att rädda. Lilla katten <3 Så tam och sällskapssjuk den var dessutom! Kerstin blev lite ledsen när hon förstod att katten skulle dö, men vi pratade om det och att katten var jättesjuk och nu fick det bättre i himmlen. "Katten suuk, katten till himmlen" sa hon hela bilresan hem igen <3
 
Tack till Blå Stjärnan för snabb hjälp idag :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: